هم دردی با دوستان آذربایجانی
my lovely Iran
زنده باد ایران

سلام دوستان!

من تازه دیشب از اتفاق وحشتناک آذربایجان خبردار شدم.

وای وقتی تصاویر پس از زلزله رو در اینترنت دیدم خدا میدونه چه حالی شدم!

از خداوند میخوام که به تمامی بازماندگان این حادثه صبر عطا کنه

امیدوارم بلایی که سر مردمان عزیز بم اومد دوباره برای آذربایجانی های عزیز تکرار نشه که هنوزم با گذشت این همه سال میبایست توی خاک زندگی کنن

امیدوارم که بازماندگان هر چه زودتر سلامتشونو به دست بیارن و رفتگان هم در رحمت خداوند منان جاودانه بشن.

 



نظرات شما عزیزان:

afshin
ساعت9:37---26 مرداد 1391
درود
من هم این حادثه تلخ رو به همه تسلیت میگم و آرزوی سلامتی برای بازماندگانشون دارم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, توسط Mahsa & Amir Ali |